keskiviikko 2. heinäkuuta 2008

IHANAA ILTAA KAIKILLE!!!!

Aikaa on taas vierähtänyt enemmänkin kuin tovi, kun olen viimeksi kirjoitellut blogiini!!!
Olen ollut ja olen edelleen todella kiireinen työrintamalla ja oma remppakin on vielä puolitiessään....
Mutta hiljaa hyvä tulee.... niinhän sitä sanotaan!

Olen rehkinyt pensseli kourassa juhannuksenakin joten olen minä jotakin saanut kuiten aikaan....
keittiö, kirjastohuone ja pikku vessa alakerrassa vielä odottaa muutosta, mutta eiköhän nekin saada alta pois ennenkuin yläkerta myllerretään!
Takarajan olen itselleni asettanut jouluun mennessä pitää olla valmista!! JA SE ON!!!!

Olen toki tehnyt kivoja sisustusostoksiakin, joten en ole ollut aivan toimettomana silläkään rintamalla!!
Tässäpä muutamia kuvia ja kommentteja ja vinkkejä otan ilomielin kiitollisena vastaan!!!
















Ei kommentteja: