maanantai 12. tammikuuta 2009

UUDEN VUODEN SISUSTUKSET

Olen nyt kokeillut ja testannut valkoista sisustusta ja tullut siihen tulokseen, että valkoinen on kaunis ja levollisen harmoninen... Mutta ei välttämättä täysin se minun juttu!!
Minkäs ihminen itselleen voi... en ainakaan minä, kun sydämessäni tunnen ruusujen kuuluvan minun sisustukseen! Olen pikkuhiljaa alkanut toteuttaa Laura Ashleylta saamaani sisustussuunnitelmaa ja kevään aikana tulen toteuttamaan sitä entistä enemmän! Vaaleat seinäthän kuuluivatkin siihen suunnitelmaan... sitten tulee ne ihanat ruusut! :)))
Vaikka kuinka ihailen kauniita valkoisia koteja niin itseltäni puuttui kuitenkin se jokin ..
Ei sillä ettenkö viihtyisi valkeassa kodissa... mutta.... se jokin puuttuu...
Uskon, että muitakin kanssasisaria löytyy jotka ainakin joskus ovat tunteneet näin!
Joten julistan ruusuvallankumoukseni alkaneeksi!!!


TÄTÄ MINÄ KAIPAAN!!!!!!!!!!
Kuva lainattu Laura Ashleyn vanhemmasta kuvastosta!

3 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Minäkin ihailen valkoisia koteja mutta käytännön syistä sitä ei voi toteuttaa meillä. Tiedän, että koti ei olisi pian valkoinen... Ihanan kutsuva sänky kuvassa ;)

Iitu kirjoitti...

Innolla odottelen täällä mitä tuleman pitää:)

Sirkka kirjoitti...

Ihana Anne, että olet saanut itsellesi rauhan ja löytänyt sen mikä on just sinua. Minä olen aina pitänyt kodistasi, mutta niinhän se on sitä täytyy kokeilla ennenkuin tietää...ja nyt tiedät.
Uskon että monella on myös näin...minulle tulee taas keväällä vaihtumaan hiukan värimaailma, kuitenkin sitä samaa mitä oletkin jo nähnyt alusta alkaen...ja ruusut ne ovat lempikukkiani...tänään niitä sainkin...
Oikein ihanaa iltaa sinulle ja suunnitelmasi toteukoon mitä parhain päin, ystäväni.